ManagementMedia heeft per direct de vacature beschikbaar van

Hoofd administratie

(24/32 uur per week)

Vacature is vervuld

ManagementMedia heeft per direct de vacature beschikbaar van

Hoofd administratie

(24/32 uur per week)

Organisatieomschrijving

ManagementMedia in Hilversum is een modern mediabedrijf van  b-2-b platformen (tijdschriften, websites en social kanalen) en organiseert verschillende events in de verpakkingsindustrie, grafische industrie en de horeca.

Via de verschillende kanalen, hebben we een groot bereik. Ons portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder Entree, PRINTmatters en VerpakkingsManagement. Je komt terecht in een dynamisch en hecht team van een twintigtal bevlogen professionals. In alle segmenten waarin we opereren zijn we marktleider.

Functieomschrijving

Voor de financiële administratie zijn wij op zoek naar een hoofd administratie. Een allrounder, die naast administratie ook HR onder de hoede neemt. Management Media maakt een grote digitaliseringsslag door, het hoofd administratie speelt ook daar  een rol in.

Als hoofd administratie en lid van het MT werk je nauw samen met de directeur/eigenaar.

Je verwerkt de in- en uitgaande facturen van de organisatie, legt deze vast en zorgt voor tijdige betalingen. Naast dit primaire proces, ben je verantwoordelijk voor de rapportageverplichtingen en diverse analyses.

Het is een afwisselende functie met veel ruimte en verantwoordelijkheden. Je bent spin in het web en hebt veel contact met alle afdelingen in het bedrijf: de redacties, de productie-, de sales- en de marketingafdelingen.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

Financiële administratie 

  • Je voert zelfstandig de boekhoudkundige werkzaamheden uit
  • Je beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Je verzorgt de wekelijkse betalingen
  • Je bent verantwoordelijk voor het aanleveren van diverse financiële rapportages
  • Je stelt de begrotingen, plannen, maandcijfers incl. balans-, winst- en verliesrekening op
  • Je bent aanspreekpunt voor belastingdienst, accountant, verzekeraars, pensioenfondsen etc.

HR en ICT

  • Je levert en verwerkt de gegevens voor de personeels- en salarisadministratie, incl. verlof en verzuimregistratie
  • Je ondersteunt in opstellen van arbeidscontracten en verwerkt de diverse declaraties
  • Je beheert de bedrijfsmiddelen
  • In voorkomende gevallen, adviseer je de directeur over HR-kwesties
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde vragen en voert het contact met de diverse leveranciers
  • Je bent intern gesprekspartner voor de verdere digitalisering van de mediaplatformen.

Wij vragen:

  • Kennis en ervaring in het vertalen van zakelijke en commerciële belangen naar een correcte en complete financiële administratie.
  • Een cijfermatige en analytische instelling
  • Accuratesse en pro activiteit
  • Iemand die zich thuis voelt in een dynamische en commerciële bedrijfsvoering. Die als allrounder schakelt tussen verschillende niveaus en onderwerpen. En die kan werken met boekhoudprogramma’s (Exact Online) en Microsoft Office (Excel/Outlook/Word).
  • Je hebt een relevant hbo-diploma

Wij bieden:

  • Een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Een werkomgeving met gedreven professionals in een gezond bedrijf met groeipotentie
  • Een marktconform salaris
  • De mogelijkheid om parttime te werken

Voor meer informatie kun je bellen met Mike Velleman (directeur/uitgever) op 06- 53 49 21 18.

We zien je CV en motivatie graag uiterlijk 15 september 2021 tegemoet via mike.velleman@managementmedia.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.